Както Рим направи с всички страни, които завладя, те сгънаха традициите на гръцкия театър в своята култура и в същото време ги направиха уникално римски. Много гръцки пиеси са копирани и добавени от римски драматурзи. Допълненията често бяха фантастични и магически. Религиозната цел на пиесите не е строго поддържана. Много от комедиите обърнаха сатиричния фокус върху самите гърци за забавление на римския елит.bg.onlinebileti.com

Пиесите бяха по-скоро четени на глас и в застой, подобно на произнасяне на поезия. И много дълго; много, много дълго.

По-популярните форми на забавление бяха:

Гладиаторски и Venationes (битки с животни) битки в Арената

Circus Maximus (като Nascar, но с колесници и повече кръв)

Наумахия (пресъздаване на морски битки на арената)

Римската комедия възприема „новата“ форма на гръцката комедия с 3 актьора и по-малко политически фарс. Фокусът беше ударна пръчка и обикновени човешки ситуации. От други завладени страни влияние върху появата на основни герои, освен и довереник се включи в новата римска комедия. Най-известните римски комедийни драматурзи: Тит Плавт (всички пиеси са базирани на сценарии за нова гръцка комедия) и Публий Терений (Теренций), който също пренаписва гръцки комедии.онлайн билети

Пантомимата, най-популярната форма, включваше жени, екзотични танци, акробатика, пеене, музиканти и живи битки и секс на сцената. Сюжетните линии бяха епизодични, подобно на сапунени опери. Актьорите на мимите станаха толкова популярни, че се казва, че ревността към тях е накарала римските императори да създадат много ограничаващи правила относно театралните хора и изпълнителите. Като невъзможност да наследяваш, да притежаваш земя, да си намериш адвокат и т.н.онлайн билети за театър

Промените, направени в гръцкия театър от римляните:

Почти никакъв припев.

½ кръг и празна зона за оркестър.

Три ниши вместо работещи врати във фасада вместо театрална скене къща.

3 до 5 етажна фасада.

Вътре вместо отвън или с отвор в покрива, който може да бъде покрит с тенти.мъжът ми е виновен билети

По-малка аудитория.

Без парадос.

Не толкова много използване на маски.

Песни, добавени към сценарии.

Фантастични елементи, добавени към скриптове.

Много рисувани статуи на римски богове в множеството ниши на всяко ниво на голямата фасада.

Крила

Климатик (въздух, надуван над водата в къщата)

Хорас – понякога наричан римският Аристотел, е откраднал от Поетиката на Аристотел и е вмъкнал свои собствени теории като класово разграничение в ролите и единството на времето, мястото и действието в своята книга „Изкуството на поезията“. По-късно това беше „открито“ от постсредновековната култура и взето като нещо като библия за това как да се прави театър по начина, по който се правеше класическият театър. Това доведе до неокласическите идеали и много недоразумения относно театралните пространства и продукцията, които са повлияли на начина, по който структурираме нашите театри и съвременните театрални традиции.

След като Римската империя приема християнството, практикуващите театър стават много преследвани и дори арестувани за изпълнение на техните мимове и комедии. Много практикуващи се укриха, някои дори живееха в сега изоставените подземни градове, които християните преди са обитавали. Това трябваше да бъде нещо добро, след като ордите от вестготи разграбиха Рим и убиха много римляни. Театралните хора, които се криеха, избягаха и се присъединиха към племена на пътуващи народи и цигани или бяха осиновени като бардове в племената на вестготите. Visigoth’s обича бардове.

Речник
Речник на римския театър

Нова гръцка комедия – различна от оригиналната гръцка комедия чрез използването на домашни ситуации и ежедневни хора с по-малък припев.

Ситуационни комедии – Кратки комедии, които се занимават с ежедневни проблеми и недоразумения.

Circus Maximus – огромна арена, където се провеждат състезания с колесници и възстановки на битки.online bileti

Колизеум – (Колизеум) Голяма кръгла арена, където се бият гладиаторите.

Римска пантомима – Изпълнения, които наблягат на физичността и движението, както и музика и песни с истории, подобни на сапунена опера.

Плавт – ранен римски комичен драматург.

Теренс – По-прогресивен по-късен римски комичен драматург.

Сенека – римски трагичен драматург и преводач, който използва гръцки пиеси и фантазия, за да създаде творбата си.

Хорас – Римският „Аристотел“. Написа: Изкуството на поезията.

Изкуството на поезията – философските възгледи на Хорас за изкуството и театъра.

Доминус – Главен актьор и продуцент на римски театрален състав.

Фасада – Типичният каменен фон с три етажа, 5 врати и множество ниши в римските театри.