SEO е съкращение от „оптимизация за търсачки“. На прост език това означава процес на подобряване на вашия сайт, за да се увеличи неговата видимост, когато хората търсят продукти или услуги, свързани с вашия бизнес, в Google, Bing и други търсачки. Колкото по-добра видимост имат вашите страници в резултатите от търсенето, толкова по-голяма е вероятността да привлечете вниманието и да привлечете потенциални и съществуващи клиенти към бизнеса си.groweasyltd.com

Как работи SEO?


Търсачките, като Google и Bing, използват ботове за обхождане на страници в интернет, като преминават от сайт на сайт, събират информация за тези страници и я поставят в индекс. Представете си индекса като гигантска библиотека, в която библиотекар може да извади книга (или уеб страница), за да ви помогне да намерите точно това, което търсите в момента.Какво е SEO?

След това алгоритмите анализират страниците в индекса, като вземат предвид Нови технологии | Кои са най-добрите? стотици фактори за класиране или сигнали, за да определят реда, в който страниците трябва да се появят в резултатите от търсенето за дадена заявка. В нашата аналогия с библиотеката, библиотекарят е прочел всяка една книга в библиотеката и може да ви каже точно в коя от тях ще намерите отговорите на вашите въпроси.

Нашите SEO фактори за успех могат да се считат за пълномощници на аспектите на потребителското изживяване. Така ботовете за търсене преценяват точно колко добре даден уебсайт или уебстраница може да даде на търсещия това, което търси.Функционалност на сайта

За разлика от платените реклами при търсене, не можете да платите на търсачките, за да получите по-високи позиции при органично търсене, което означава, че SEO експертите трябва да положат труд. Именно тук влизаме ние.

Нашата периодична таблица на SEO факторите организира факторите в шест основни категории и претегля всеки от тях въз основа на цялостното му значение за SEO. Например качеството на съдържанието и проучването на ключовите думи са ключови фактори за оптимизация на съдържанието, а обхождаемостта и скоростта са важни фактори за архитектурата на сайта.

Новоактуализираната Периодична таблица на SEO факторите включва и списък с токсини, които вредят на най-добрите практики за SEO оптимизация. Това са преки пътища или трикове, които може да са били достатъчни, за да гарантират високо класиране навремето, когато методите на двигателите са били много по-малко усъвършенствани. И сега те може дори да работят за кратко време – поне докато не ви хванат.Анализ на конкуренцията

Имаме и съвсем нов раздел Ниши, който задълбочено разглежда факторите за успех на SEO оптимизацията в три ключови ниши: Местна SEO оптимизация, Новини/издаване и SEO за електронна търговия. Въпреки че нашата обща периодична таблица за SEO ще ви помогне с най-добрите практики, познаването на нюансите на SEO за всяка от тези ниши може да ви помогне да постигнете успех в резултатите от търсенето за вашия малък бизнес, блог за рецепти и/или онлайн магазин.

Алгоритмите за търсене са разработени така, че да извеждат релевантни, авторитетни страници и да предоставят на потребителите ефективно търсене. Оптимизирането на сайта и съдържанието ви с оглед на тези фактори може да помогне на страниците ви да се класират по-високо в резултатите от търсенето.

Защо SEO е важно за маркетинга?


SEO оптимизацията е основна част от цифровия маркетинг, тъй като хората извършват трилиони търсения Проверка от НАП | Какво трябва да знаете? всяка година, често с търговска цел, за да намерят информация за продукти и услуги. Търсенето често е основният източник на цифров трафик за марките и допълва другите маркетингови канали. По-голямата видимост и по-високото класиране в резултатите от търсенето в сравнение с конкуренцията могат да окажат съществено въздействие върху крайните ви резултати.Оптимизация на страници

През последните няколко години обаче резултатите от търсенето се развиват, за да дават на потребителите по-директни отговори и информация, която е по-вероятно да ги задържи на страницата с резултатите, вместо да ги насочи към други уебсайтове.

Също така имайте предвид, че функции като богати резултати и панели на знанието в резултатите от търсенето могат да увеличат видимостта и да предоставят на потребителите повече информация за вашата компания директно в резултатите.

В обобщение, SEO оптимизацията е основата на цялостна маркетингова екосистема. Когато разберете какво искат потребителите на вашия уебсайт, можете да приложите тези знания в кампаниите си (платени и органични), в уебсайта си, в свойствата си в социалните медии и др.Изграждане на връзки

Как мога да науча SEO?


Забележка: През 2023 г. ще пуснем на пазара нашата актуализирана периодична таблица за SEO!

За полезно навлизане в SEO, нашата Периодична таблица на SEO факторите ще ви запознае с всички ключови концепции, които трябва да знаете, включително елементите за успешна on-page и off-page SEO, плюс „токсините“ или тактиките, които могат да навредят на класирането ви.Проучване на ключови думи