Ресторантьорският бранш е известен с това, че е особено остър. За да постигнете успех, са необходими няколко елемента, които не подлежат на обсъждане: добра концепция, отлична храна и забравената част от уравнението – правилните доставчици за ресторанти.sveti-nikola-kavatsite.com

Какво представляват доставките за ресторанти? 

Ресторантските консумативи са всичко – от консумативи като специфични съставки (зеленчуци, плодове, месо и др.) до продукти като кухненски хартиени кърпи, контейнери и прибори за хранене. Ресторантските консумативи включват всички видове продукти, от които се нуждаете, за да работите в задната и предната част на заведението. Много от тези консумативи са неща, които ще трябва да поръчвате периодично на седмична или ежедневна база (пресни съставки) или в някои случаи по-рядко (контейнери за храна).каваците хотели

Значението на доставчиците

В бизнеса всичко, което вашите служители и клиенти използват или консумират, идва отнякъде. Освен ако не изграждате собствени столове и маси от дърветата отзад или не създавате меню само с продукти, които можете да отгледате сами, доставчиците ще бъдат неразделна част от дейността ви. Доставките за ресторанти обхващат почти всяка част от вашия бизнес – от ресторантско оборудване до барово оборудване. Това може да създаде значителна възможност за грешка, ако не сте оборудвани правилно.хотели на каваците

Качеството на консумативите и доставчиците, както и начинът, по който ги управлявате, могат да провалят или унищожат ресторантьорския бизнес. Прекалено скъпите консумативи могат да съсипят бюджета ви още преди отварянето на вратите. От друга страна, орязването на качеството може да разруши репутацията ви и да накара клиентите ви да търсят по-добро качество другаде.свети никола каваци

Намирането на идеалния баланс между достъпност и качество може да бъде от решаващо значение за успеха на вашия бизнес. Ето защо ние ви въоръжаваме с всичко необходимо, за да започнете по най-добрия възможен начин. Нека се впуснем в работата.Свети Никола

 Идентифициране на нуждите ви от ресторантски стоки

Преди да отворите врати, ще трябва да сте подготвени с оборудване, мебели, храна и стандартни ресторантски консумативи. Това означава да създадете списък на всяко едно нещо, което ще трябва да закупите, за да поддържате ресторанта си в действие. Нито една подробност не е твърде малка, за да бъде включена. Дори и на пръв поглед незначителни задължения могат да оставят бизнеса ви в безизходица, когато бъдат пренебрегнати.

Проучете доставчиците си

Първо, направете своето проучване. Започнете с обикновено търсене в интернет на доставчици за вашия тип ресторантьорски бизнес. Това запитване ще ви даде информация за основните или най-често срещаните елементи като съставки, доставчици на посуда или различни дребни изделия. Това ще ви даде представа за някои от необходимите елементи, които ще трябва да закупите, както и за разходите, които можете да очаквате да платите.

Не забравяйте да направите местно търсене и да видите дали в близост до вас има магазини за ресторантски принадлежности, които можете да разгледате лично. Интернет е чудесен, но понякога е необходимо да видите нещата на живо, за да преминете през процеса на вземане на решение.

Друга възможност, която трябва да проучите, е да потърсите употребявано оборудване или артикули втора употреба, особено при закупуване на по-голямо оборудване като хладилници или фурни. Ако знаете за местни ресторанти, които са били затворени наскоро, вижте дали можете да се свържете със собственика и да разберете дали е готов да продаде част от оборудването си.

Съставяне на бюджет

След като имате представа от какво се нуждаете и обща представа за разходите, определете бюджет (ще разгледаме този въпрос по-подробно по-късно). Преди да се обадите на всички познати доставчици и да започнете процеса на набавяне на консумативи, трябва да знаете какво точно да купите и колко трябва да похарчите.

Точната логика зад тези два елемента ще се различава в различните бизнеси – например един бар няма да се нуждае от същите консумативи като едно кафене – но процесът на подбор вероятно ще бъде сходен. 

Съхраняване на бързо развалящи се храни, закупени от доставчици за ресторанти

Каква е разликата между ресторантски консумативи и оборудване?

Макар че думите „консумативи“ и „оборудване“ често се използват като взаимозаменяеми, има някои разлики в начина, по който те се използват. Оборудването за ресторанти обикновено се отнася до по-големите артикули, необходими за функционирането на ресторанта. То може да включва уреди като хладилник, фурна, съдомиялна машина, както и други основни уреди и прибори.

Ресторантските консумативи също могат да се използват за обозначаване на оборудване, но терминът се използва по-широко, за да обхване всичко – от салфетки и прибори за хранене до месо и хляб. Ако тепърва започвате работа, вероятно ще трябва да се снабдите с по-големи уреди, както и с обичайните си консумативи. 

Надеждата на всеки собственик на ресторант е, че може да ги купи веднъж и те ще продължат да работят, без да се замисля много повече за тях. За съжаление, този сценарий е малко вероятен. С течение на времето силно използваното оборудване започва да се разваля. Частите започват да се влошават, парчетата започват да се чупят или може би охладителят ви спира да работи ефективно. Това не е по ваша вина, а просто общото износване при ежедневна употреба.