Разпознаваемост от клиентите В света на рекламите, когато клиентът разпознае цвета, темата, логото и т.н. на дадена марка, той е по-склонен да избере този продукт пред всички останали. Това е така, защото те вече са запознати с вашата марка и с това, което тя символизира. От нещо просто и минималистично до нещо диво и приковаващо вниманието – добрата марка винаги ще бъде разпозната в морето от други.ребранд
Лоялност на клиентите След като клиентът започне да разпознава и купува даден продукт или услуга, добрата марка ще го накара да се върне за още. Една добра компания с чудесни продукти, съчетана с ефективен брандинг, удря всички правилни ноти сред клиентите. Това ще увеличи лоялността на клиентите в дългосрочен план. Добър пример за лоялност на клиентите е Apple, която има една от най-успешните истории за брандиране в света. Тя успя да изгради лоялни последователи, като изгради емоционална връзка с клиентите си. Лоялността към марката е една от основните причини за огромния успех на Apple на пазара.брандиране на автомобили
Последователност Добрата марка поставя основите на бизнеса. След като бизнесът намери своя брандинг – фирмена философия, цветове, типография и т.н., всички останали усилия могат да бъдат моделирани около него. Всички бъдещи маркетингови усилия могат да се развиват на тази основа. Това създава последователност в марката и помага на клиентите да се свържат с нея в по-голяма степен. Представете си, че една компания променя логото си на всеки два месеца. Повечето клиенти биха се объркали и дори не биха искали да купуват продукти и услуги от непоследователни марки.
Достоверност Всеки клиент има своите проблеми с доверието, когато става въпрос за изпробване на нов продукт или услуга, Силната марка обаче може да ви помогне да се откроите като утвърден бизнес със силни ценности, с които клиентите могат да резонират. Иновативният маркетинг, съчетан с изключителни продукти и услуги, феноменално обслужване на клиентите и интересни визуални материали, със сигурност ще помогне дори на малка компания да се утвърди като сериозен професионален бизнес.
Подобряване на ценностите на компанията.rebrand Ако вашата марка има индивидуалност, за хората е по-лесно да се свържат с ценностите и мотивите на вашата компания. Когато хората се отнасят към ценностите на вашата компания, е по-вероятно да искат да правят бизнес с вас. Вземете например обувките на Toms. Те са една от най-популярните марки обувки в света, но основното нещо, с което марката е известна, са техните дарения. За всеки чифт обувки, които купувате, те даряват по един чифт обувки в партньорство с хуманитарни организации. Това насърчава споделената емоционална връзка между компанията и клиента и е един от основните фактори на брандинга.
Бъдете пред конкурентите Ако имате толкова много конкуренти на пазара и тепърва започвате, може да се окаже трудна работа да ги изпреварите. Въпреки това персонализираната и уникална марка може да ви помогне да привлечете правилните клиенти. Можете също така да начислявате допълнителни такси за продукти с първокласно качество и добра търговска марка.печатница ребранд
Справедливост на марката Едно от най-важните предимства на брандирането е, че то помага за популяризирането на нови продукти и услуги. Ако хората са лоялни към дадена марка, те автоматично се интересуват от всичко ново, което марката може да предложи. Когато през 2018 г. Apple за първи път представи AirPods, тя доминираше на световния пазар при безжичните слушалки, изпреварвайки гиганти като Samsung и Xiaomi. Проучване на Strategy Analytics показва, че AirPods имат над 50 процента от световния пазарен дял.печатница
Привлича таланти Когато един бизнес има ефективен брандинг, е трудно хората да не го забележат. Това привлича инфлуенсъри, създатели на съдържание, маркетолози в социалните медии и други създатели на концепции. Когато бизнесът привлича такъв тип хора, той увеличава своята творческа мощ. Сътрудничеството с правилните хора може да допринесе много за популяризирането на марката ви и да издигне нейното цифрово присъствие. Това ви помага да достигнете до още по-голяма аудитория, защото хората се доверяват на препоръките на любимите си инфлуенсъри и създатели на съдържание.
ТЪРСИШ ЛИ ВДЪХНОВЕНИЕ ЗА ЗАШЕМЕТЯВАЩИ „НАПРАВИ СИ САМ“ ПРОЕКТИ?
20 ЛЕСНИ проекта, представени СТЪПКА ПО СТЪПКА , ще
откриеш в
нашето БЕЗПЛАТНО ръководство!
Добре дошъл в нашето семейство!
Достъп до наръчника ще откриеш на изпратения от теб имейл!
Продължи изследването на популярни теми в света на татковците ТУК!