Велотуризмът от Европа е пазар, който се развива. Този пазар предлага възможности за доставчици от дестинации в развиващите се страни. Още преди пандемията интересът към колоездачните почивки нарастваше. Това се дължи на тенденции като бавно и съзнателно пътуване, желание за връзка с природата и устойчиво пътуване. Пандемията допълнително увеличи растежа на този пазар. През последните 2 години много пътешественици избраха колоездене наблизо. Сега, след като ограниченията за пътуване са премахнати, европейците са нетърпеливи да отидат на велосипедни ваканции по-далеч. Уверете се, че сте подготвили подходящия пакет за тях.египет 2024

Защо трябва да се съсредоточите върху колоездачния туризъм?
Много туристически ниши ще растат веднага след премахването на ограниченията за пътуване. Но Направи си сам ремарке: Пътеводител за изграждане на собствено ремарке привличането на колоездачни туристи ще ви донесе повече от растеж. Дава ви възможност да направите пътуването по-устойчиво. Колоезденето не води до емисии на CO2. И едва ли ще доведе до свръхтуризъм. Освен това колоездачните туристи прекарват голяма част от бюджета си за почивка в страната на дестинацията.елфи турс

Съвет 1: Съсредоточете се върху конкретна целева група
Много доставчици на велосипеден туризъм нямат фокус. Не предлагайте всички видове колоездачен туризъм. Вместо това се фокусирайте върху специализирана пазарна ниша.

Фигура 1: Специализирани ниши и страстни групи на колоездачния туризъм

След като сте избрали пазарната ниша, изберете страст или целева група. Например, ако предлагате планинско колоездене, трябва да сте много конкретни относно това какъв вид планинско колоездене предлагате. Предлагате ли крос кънтри, сингъл пист, велосипед с чакъл, ендуро, спускане, фрийрайд или джъмпинг?

Ако предлагате туристическо колоездене, решете дали се фокусирате върху млади възрастни без деца (20-35 години) или по-възрастни велосипедисти (50-70 години). Целевата група на хилядолетието с малки деца може да е по-малко интересна, освен ако не се фокусирате върху семейното колоездене.туристическа агенция

Съвет 2: Определете нуждите на вашата целева група
След като изберете своя фокус, важно е да станете още по-конкретни. Създайте конкретни личности. Кои са вашите клиенти? Защо трябва да изберат вашето предложение? Какви са техните харесвания и нехаресвания? Как изглежда тяхното пътуване до клиента? Важно е да задавате тези въпроси на клиентите си. За съвети и трикове как да създавате персони, прочетете нашето проучване как да започнете да развивате своя туристически продукт.доминикана

Съвет 3: Създайте обиколка, която отговаря на вашата целева група
Вашата обиколка трябва да отговаря на вашата целева група. Например, ако предлагате туристическо Недвижими имоти | Как и в какво да инвестираме? колоездене за млади възрастни, уверете се, че клиентите ви могат да избират между нормални велосипеди и електрически велосипеди. Освен това предлагайте базово ниво на обслужване на по-ниска цена, например предлагайте палатки или квартири като настаняване. Дайте съвети за ресторанти, където тази целева група може да яде здравословни бюджетни ястия и предложете някои маршрути извън пистата.eflytours.com

За по-възрастните колоездачи е важно да се предлагат по-луксозни помещения за настаняване и по-добра храна. Предлагат възможност за транспортиране на багажа им до квартирата с кола. Също така се уверете, че велосипедните маршрути са добре асфалтирани. За тази целева група предлагането на електрически велосипеди под наем е от съществено значение.