Nurul Syazwanee, преди 4 години 14 минути прочете 26483

Докато офисите са безхартиени и са превърнати в използване на технологии, офис канцеларските материали и консумативите са все още незаменими и полезни днес.

Може да мислите, че те са просто тривиални предмети, но ги виждате да се използват из целия офис – на бюрото ви, в заседателните зали и дори в килера. Можете ли да си представите, че нямате химикал, с който да подписвате документи или да си записвате бележки, или да нямате подходящо чекмедже, в което да подадете документите си?

Използването на такива канцеларски материали може да направи прости задачи като коригиране на печатни грешки и сортиране на документи по-лесни и по-бързи.

Ето защо е важно да оборудвате офиса си с достатъчно канцеларски материали.

Имайки това предвид, какви са задължителните офис канцеларски материали, от които се нуждаете? Какви са инструментите, от които се нуждаете, за да подредите работното си място и да увеличите производителността на вашата компания?

Вижте тези 21 основни неща, които трябва да имате в офиса или на работното си място.

1. Лазерна показалка

Избрахме лазерната показалка като първи елемент, защото всеки служител трябва да изнесе основна бележка / презентация в PowerPoint.

Ако се използва правилно, лазерната показалка се превръща в продължение на тялото на водещия. Действайки като инструмент за овладяване на вниманието, той помага да се поддържа яснота по време на презентация. Гарантиране, че всички са наясно и са на една и съща страница/точка.smartoffice

Представете си, че преминавате през диаграма на потока на процеса и наричате процесния блок „тази кутия“. Без инструмент, който да помогне за привличане на вниманието, слайдовете могат бързо да се объркат.

2. Маркер за бяла дъска

Не съм сигурен за вас, но маркерите за бяла дъска ни свършват много.smartoffice

Използваме го, за да сме на една и съща страница по време на срещи и да провеждаме дизайнерски спринтове (което правим доста често).

Ето защо е важно да намерите маркер за бяла дъска, който е достъпен, но функционален.

3. Стационарен телефон

Вероятно нещото, което използвате най-често ежедневно. Телефонът е важен инструмент за комуникация в офиса.

Затова е важно да инвестирате в добър телефон.smartoffice

Ако откриете, че извършвате няколко обаждания до едни и същи хора, може да е разумно да си купите телефони с номера за бързо набиране.

Ако работата ви изисква да сте мобилни, тогава закупуването на безжичен телефон може да има смисъл.

4. Комплект за първа помощ

За всички пътувания, подхлъзвания и случайни клипове.

Не се обръщайте, вземете комплект за първа помощ.

Но преди това се уверете, че вашата организация е в съответствие със Законите за безопасност и здраве на работното място.smartoffice

5. Пожарогасител

Имали ли сте някога един от онези дни, когато целият ви офис беше подпален и изведнъж избухна пожар?

Нито пък ние. Но с цялата си сериозност фасилити мениджърите са длъжни да имат пожарогасител в помещенията по всяко време.smartoffice

6. Коригираща лента

В случаите, когато сте направили грешка, докато пишете, драскането върху грешките ви може да направи работата ви да изглежда объркана. В резултат на това вашата работа може да стане нечетлива за читателя.

За да изглеждат документите ви добре и спретнати, ще ви е необходима удобна коригираща лента. Коригиращата лента е бяло, непрозрачно маскиращо вещество, което се плъзга лесно върху лист хартия, което може напълно да покрие мастилото на принтера и писалката.изкуствени яйца

Има много причини, поради които използването на коригираща лента е по-добро от коригиращата течност. Коригиращата течност може да се разлее, прелее или размаже страницата. Освен това изисква време за изсъхване и дори може да повреди хартията с течение на времето.

С коригираща лента няма да имате нито един от тези проблеми – просто плъзнете, покрийте и пишете върху лентата за бързо и лесно коригиране.изкуствени яйца

7. Бележник

Независимо дали си водите бележки за среща или просто имате нужда някъде, където да напишете ежедневния си списък със задачи, бележникът определено ще ви бъде от полза.

На пазара има голямо разнообразие от тетрадки, но ние препоръчваме блокче с халки или спирала. Традиционните телбодирани или залепени гръбчета оставят дълбоки гънки по подвързания ръб на бележника. С течение на времето това може да доведе до разкъсване и разпадане на хартията.

Бележник Eezee

Подвързаните със спирала бележници се подвързват или от горната страна, известна също като късия ръб, или от лявата страна, която е дългият ръб на бележника. Кой стил е по-добър ще зависи от това за какво предпочитате да го използвате.

Друго предимство на подвързаните със спирала подложки е, че е лесно да премахвате страници от тях, без да повредите бележника. Така че, ако трябва да откъснете някоя страница, просто откъснете конкретната страница и останалите страници на бележника ще останат непокътнати!Пластмасови яйца

8. Тежка машина за телбод

Докато малките телбоди са подходящи за закрепване на 2 или 3 листа хартия един към друг, тежката машина за телбод е единствената част от офис канцеларски материали, която ще работи за големи купчини документи.

Добрият тежък телбод може лесно да закрепи до 210 страници наведнъж. За разлика от малките ръчни телбоди, те спретнато и ефикасно ще подвържат вашите документи без гънки, счупени телбоди или самият телбод да се счупи в процеса! Пластмасови яйца