Имануел Кант твърди, че „човек може да стане човек само чрез образование“. Да преподаваш означава да предаваш знание, изкуство, техника, ноу-хау. Да образоваш означава да се стремиш да осигуриш развитието на всички способности (физически, интелектуални и морални) на човек.avigea.net

Следователно да преподаваш означава да образоваш, но да образоваш не означава автоматично да преподаваш!детски рожден ден От съществено значение е да се даде възможност на всички индивиди, самостоятелно или с други, да посрещнат, особено чрез култура, предизвикателствата на живота, както лично, така и колективно. Член 26 от Всеобщата декларация за правата на човека говори за „право на образование“. Същото право се споменава и в членове 10, 13 и 14 от Международния пакт за икономически, социални и културни права. Тези членове признават: • семейството като „естествена и основна единица на обществото“, от която се очаква да осигури „издръжката и образованието на децата, за които отговаря“ (член 10); • „образованието трябва да бъде насочено към пълното развитие на човешката личност и към укрепване на зачитането на правата на човека и основните свободи” (чл. 26); • образованието трябва да позволява на всички хора да играят полезна роля в едно свободно общество и да „насърчава разбирателството, толерантността и приятелството между всички нации, расови или религиозни групи“, като по този начин допринася за мира (член 26).състезателна математика

Същите идеи се намират в Конвенцията за правата на детето (членове , 23, 28, 29, 40). Ако да образоваш означава да предаваш ценности и знания, връзката с религиите изглежда съвсем естествена. В действителност религиите също учат, възпитават, предават: догми, свещени книги, литургия. Като цяло те призовават към уважение към човешката личност, към (материални или морални) блага на човека, както и към опазване на природата. Въпреки че днес ценностите на религиите вече не се считат за основополагащи, те наистина вдъхновяват социални проекти и вярващите, дори когато са малцинство, все още са малцинство, което действа и има значение. I – Религии и модерност Бих казал, че днес има две основни кризи: (1) Криза на интелигентността. Свръхинформирани сме – но можем ли да разсъждаваме?лятна занималня пловдив Шумът, непрекъснатото движение, лавината от виртуални съобщения често ни превръщат в жертви на стрес.ментална артиметика цени

Много от нас изпитват истински затруднения при организирането на знанията си. Това е правилото на „всичко точно сега“, до степен, че това, което наричаме „вътрешен живот“, се е превърнало в рядкост. (2) Другата криза е в предаването на ценности. Семейните, моралните и религиозните ценности вече не са нещо естествено. Невежеството по въпросите на религията е масово в западните общества. Според известните графити по стените на Сорбоната „забранено е да се забранява“ – така нашата земя се е превърнала в плаващ сал. В момент, когато нашият свят се утвърждава като глобализирано пространство, където всички култури са поставени под въпрос и където религиозният феномен е вездесъщ, религиозната перспектива не може да бъде оставена настрана: без нея е невъзможно да се разбере историята, братството или човешката съвест.школа по математика пловдив

С други думи, днес твърде много млади хора са наследници без наследство и строители без образци.рожден ден Ето защо някои хора подкрепят преподаването на религия в училищата. II Завръщането на религиите Като положителен резултат от тези две кризи откриваме завръщане към религията (не казвам завръщане към християнството). Мюсюлманите си връщат собствените места за поклонение на Запад.детски рожден ден Насилствените действия и убийствата, извършени в името на религиозни убеждения, дават на религиите страшно име. Да се ​​чуди човек. Иска се да се знае – още повече, че глобализацията благоприятства междурелигиозния диалог.лятна занималня Някои стереотипи бяха разбити от действителни инициативи: имам предвид фестивала на религиите, който се празнува тук в Ливан на 25 март, и административното обучение на имами във Франция, което стана възможно благодарение на Католическия институт в Париж. След няколко десетилетия е вероятно човекът да е овладял материята (земното кълбо, без да се изключва страничната вселена). Знаем, че ден след ден се правят открития за матрицата на живата материя. Но след като всичко е обяснено на човека, остава да се обясни какво всъщност е човекът. След като притежаваме най-сложните инструменти, ще възникне проблемът как да ги използваме.Образователен център „Авигея“

И тогава има проблеми със злото и смъртта. Неизбежно всички си поставяме въпроса за смисъла на живота и един ден „сакралното” ще се наложи като съществен компонент на човешката душа. III – Християни и образование. Най-ранните монашески училища, появили се на европейския континент, са вдъхновени от Платон и Аристотел, като предлагат интелектуално и морално образование, които да се подхранват взаимно. При разработването на техните представи за дълг и жертва, смекчени от божествената любов (Бергсон) и обръщането на сърцето, християните бяха накарани да вземат под внимание свободата.jump math