Външната реклама е основен аспект на всяка омниканална маркетингова стратегия поради огромния си обхват и разнообразие. Докато вървят дните си, хората се натъкват на изненадващи OOH съобщения в автобуси, в търговски центрове, на летища, в ресторанти и почти навсякъде другаде.magic outdoor
За разлика от традиционното рекламно представяне или реклама, OOH съобщението насърчава своите зрители да участват в изживяването. Те могат да се разхождат около многоизмерно изображение на площада в центъра, да видят множество случаи на развиващи се брандирани послания по пешеходна пътека или дори да се натъкнат на напълно завладяваща дейност, която никога не са очаквали да видят в родния си град.брандиране на кола
OOH съобщенията могат също да достигнат до хора на всички етапи от маркетинговата фуния, от осведомеността до покупката. Въпреки че е известен с това, че е ефективен по време на откриване на ранен етап, не пренебрегвайте силата му да се свързва с хора по-надолу във фунията, когато са в етапите на разглеждане и оценка.Изработка на щандове за изложения и търговски обекти
Какви са ползите от OOH рекламата?Светеща реклама
- Издръжлив е.
Много видове OOH реклами са осезаеми и достатъчно издръжливи, за да останат в околната среда седмици, месеци или повече. Когато изберете OOH реклама, вашето послание издържа. - Запомнящо се.
Освен това е много запомнящо се. Почти 82% от зрителите могат да си спомнят OOH реклама, която са гледали преди повече от месец. Това е значително по-високо от почти всички други форми на реклама, включително печатни реклами, радио, подкасти, онлайн реклами, телевизионни реклами и стрийминг реклами.magic-outdoor.bg - Движи пешеходен трафик и дигитален трафик.
Трябва ли да насочите хората към вашия уебсайт, витрина, щанд или предстоящо шоу? С OOH всеки бизнес има силата да стимулира трафика и да насочва хората към конкретни цифрови или физически местоположения.
Възползвайте се от възможността да оставите огромно впечатление на бизнес-бизнес конференция или да направите фурор на голям обществен фестивал. Направете нещо толкова удивително, че да се превърне от физическо във виртуално в социалните медии, вдъхвайки живот на историята на вашата марка.брандиране на автомобили
- Осигурява възвръщаемост на вашата маркетингова инвестиция
OOH не само поддържа цялото ви портфолио от други маркетингови усилия, но също така впечатлява вашия ръководен екип с измерими резултати. Американската асоциация за реклама извън дома (OAAA) съобщава, че OOH рекламата продължава дълъг път на растеж и наскоро показа 2,2% увеличение спрямо тримесечието.
Индустриите, показващи най-високи нива на скорошни OOH реклами, включват правни услуги, хотели и курорти, университети, правителства, болници и банки. Когато използвате OOH медии, вие се присъединявате към редиците на Amazon, Apple, Coca-Cola, Dunkin’, Disney, McDonald’s, T-Mobile и Verizon – всички те са най-разходителите на OOH през 2023 г., според OAAA.
Насладете се на висока възвръщаемост на инвестициите (ROI) за маркетинговите долари на вашата компания. Проучване на Berkshire Hathaway Businesswire установи, че 96% от търговците постигат своите цели за възвръщаемост на инвестициите чрез OOH маркетингови кампании.светеща реклама
Как да планирате вашата OOH кампания
Готови ли сте да планирате нова OOH кампания? Ето нашите основни съвети как да започнете с външната реклама.външна реклама
Поставете си цели
Установете своите ключови показатели за ефективност (KPI) и определете как ще измервате успеха на кампанията си.
Познайте своята аудитория
Направете проучване и опознайте отблизо аудиторията си, защото OOH работи най-добре с прецизно насочване.
Изберете внимателно местоположения
OOH означава да се свързвате с хора на точните места в точните моменти, така че избирайте внимателно местоположенията си.
Бъдете последователни.Брандиране на витрини
Проектирайте въздействащи реклами и се уверете, че те винаги са създадени с мисъл за последователността на марката. Това е вашата възможност да изградите доверие с вашата публика.
Измерете и оптимизирайте
С течение на времето се върнете към целите си и оценете своите успехи и предизвикателства. Усъвършенствайте своя OOH план и го настройте за максимални резултати.