Запомнящи се и забележителни автомобили от 80-те години на миналия век, които напълно са попаднали в целта и които ние напълно пропускаме
Няма нужда от фантастично въведение, това са най-забавните, запомнящи се и смешни автомобили от 80-те години на миналия век. Добавихме и някои страхотни автомобили, защото това е уебсайт за суперавтомобили.гражданска за кола

DeLorean DMC-12

DeLorean DMC-12
Характерният автомобил на Джон ДеЛореан, DMC-12, е спортният автомобил на мечтите му. Тези автомобили от 80-те години на миналия век бяха кулминация на сътрудничеството с Renault, Volvo и Peugeot, които разработиха двигателя, и Lotus, които помогнаха за изработката на каросерията. Тези автомобили бяха сглобени в Дънмъри, Северна Ирландия, и Хюстън, Тексас. Отличаваха се с врати тип „чайка“, панели на каросерията от неръждаема стомана, „под“ от фибростъкло и AM/FM касетъчна стереосистема (кондензаторът на потока беше опция). За съжаление DMC-12 е единственият автомобил, произведен от deLorean Motor, който слиза от конвейерите през 1981 г.проверка го

Творческият ум, стоящ зад мускулестите автомобили Pontiac през 60-те години като Firebird и GTO, Джон ДеЛореан напуска General Motors през 1973 г., за да създаде своя собствена компания. Автомобилът, който се появява в резултат на това, записва името му в историята, защото DMC-12 е избран от режисьора Робърт Земекис през 1985 г. за автомобил за филма „Завръщане в бъдещето“, базиран на машината на времето. Футуристичният му външен вид и приликата му с извънземен космически кораб решават избора на известния режисьор.гражданска отговорност проверка

DeLorean DMW-12. Сред обвинения в банкрут и трафик на наркотици, за да финансира новосъздадената си компания, Джон ДеЛореан няма да може да спаси компанията си. Компанията прекратява производството си само след две години. Произведени са приблизително 9000 автомобила DMC-12, преди производството да спре в края на 1982 г. Днес се смята, че все още съществуват около 6500 автомобила DeLorean Motor. Тези автомобили от 80-те години на миналия век наистина връщат човека към алеята на спомените от онова десетилетие. Тези автомобили от 80-те години на миналия век връщат човека в епохата, когато страната се радваше на икономически подем.

Ford Sierra

Ford Sierra
Ford Sierra е произвеждан между 1982 и 1993 г. Лансирани на 21 септември 1982 г., тези автомобили от 80-те години заместват Cortina и Taurus, поради което в началото Sierra използва двигатели и трансмисии от Taurus и Cortina. Ford Sierra е произвеждан основно в Германия, Белгия и Обединеното кралство, въпреки че Сиера е сглобявана и в Аржентина, Венецуела, Южна Африка и Нова Зеландия. Стилът на Ford Sierra е адаптиран от концептуалния автомобил Ford Probe III от 1981 г., за което свидетелства стилът на Sierra с „аеро“ вид. Връщайки се към стила, видян за първи път в Escort Mark III, аеродинамичният стил на Sierra по-късно ще бъде видян в северноамериканския Ford Taurus.

Към началото на 90-те години обаче Сиера не може да се конкурира с японските си съперници, които предлагат многоклапанни двигатели и многозвенно задно окачване. Всички тези характеристики се появяват при заместника на Sierra – Mondeo с предно предаване, който е представен в края на 1992 г. и е пуснат на пазара през март 1993 г.

Citroen 2CV.проверка на винетка

Citroen 2CV
Този икономичен автомобил се произвежда от френската автомобилна компания Citroen от 1948 до 1990 г. и се продава почти изцяло в Европа. Тези автомобили от 80-те години на миналия век са технологично напреднали и това, съчетано с минималистичния външен вид, превръща този автомобил, заедно с Jeep, Land Rover Series, Fiat 500, Mini и Volkswagen Beetle, в един от онези наистина емблематични автомобили на XX век.

Заедно с тези автомобили Citroen 2CV винаги ще бъде запомнен с необичайната си каросерия. Той е проектиран за ниска цена, простота на използване, гъвкавост, надеждност и шофиране извън пътя. Други привлекателни характеристики на автомобила включваха лек, лесно обслужваем двигател, изключително меко окачване с дълъг ход, висок пътен просвет и за извънгабаритни товари – широк като автомобил платнищен покрив. Citroen 2CV се отличава с едно от най-малките тегла от всички автомобили, произвеждани някога през 80-те години. От 1948 г. до годината, в която е спрян от производство, теглото му е около 1100 кг. Скоростта му само се удвоява – от 40 мили в час до 75 мили в час при по-късните модели. Със способността си да пести газ тези автомобили от 80-те години на миналия век биха били любими на скъперниците на газ.

Fiat Panda

Fiat Panda
Представени като „селски автомобил“, тези автомобили от 80-те години са приличали на кутии и са били механично прости. В по-късните версии на автомобила са добавени различни механични подобрения, но този дух на здрава простота е следван през целия живот на модела. Продажбите на над 6,5 милиона Панди в световен мащаб, като над 4,5 милиона са на Панди от 1-ва серия, се дължат на утилитарните характеристики на Пандите: свалящи се, миещи се калъфи на седалките, облицовките на вратите и капака на арматурното табло, а всички стъклени панели са плоски, което ги прави евтини за производство, лесни за подмяна и взаимозаменяеми между лява и дясна врата. Седемпозиционната регулируема задна седалка можеше да се сгъва в плоскост, за да се превърне в импровизирано легло, или да се сгъва във V-образна форма, за да поддържа неудобни товари, или лесно и бързо да се отстрани изцяло, за да се увеличи общото товарно пространство.tollpass

7