Светло лято за френския туризъм

Можете да споделите дадена статия, като кликнете върху иконите за споделяне в горния десен ъгъл на статията.
Пълното или частично възпроизвеждане на статия без предварителното писмено разрешение на Le Monde е строго забранено.
За повече информация вижте нашите Общи условия.
За всички искания за оторизация се свържете с syndication@lemonde.fr.туристическа агенция

„Току-що приключих проверката на една американска двойка, калифорнийци, на меден месец – каза с усмивка Лидия Вебер. Тази година от хотел „Пигал“ в Париж, където работи, младата американка е убедена, че сънародниците ѝ са „по-многобройни във френската столица това лято“. Париж си остава „красива дестинация по пътя към Италия и Испания“, добави тя. Сред другите причини са здравата икономика на Съединените щати и желанието да се върне към ежедневието след пандемията от Ковида-19.почивки 2024

„Тази година наблюдаваме увеличение на международните пристигания, което води до увеличаване на броя на посетителите“, заяви Оливия Грегоар, френски министър на туризма, във вторник, 29 август, описвайки „много добър туристически сезон, в съответствие с лятото на 2022 г.“ Според нейното министерство тенденцията, ако се потвърди, би трябвало да позволи на Франция тази година да „надмине“ 58-те милиарда евро, достигнати през 2022 г., с приходи от 64-67 милиарда евро и да приеме между 78 и 82 милиона международни посетители, в сравнение с 90 милиона през 2019 г.

Прочети повече Article réservé à nos abonnés 19 години по-късно виадуктът Мийо „се превърна в нашата собствена Айфелова кула!
„Китай все още изостава

Освен северноамериканците (16% от пристигналите със самолет през юли), по-многобройни са европейците, особено холандците и германците, докато азиатците бавно се завръщат. „Макар че Китай все още изостава, от началото на лятото той показва ускорено възстановяване“, заяви министерството, като подчерта „стабилното представяне“ на Япония, Южна Корея и Индия.