Най-новата национална оценка на образователния напредък (NAEP), известна като националната отчетна карта, показа, че академичните постижения на студентите в САЩ са паднали до най-ниското ниво от десетилетия. Но за мен най-смущаващите данни в скорошното издание на NAEP са, че почти една трета от учениците никога или почти никога не четат за забавление.образование

Освен това, скорошно проучване на Gallup сред ученици установи, че само 17% от учениците са оценили училището си с „А“ за това, че са ги обучавали за потенциални кариери, и само 13% са дали на училището си „А“ за това, че ги е вълнувало от ученето.

В цялото бърборене за „загуба на учене“ след пандемията, какво да кажем за радостта и вълнението, които са жизненоважни компоненти на ученето?

Възстановяването от пандемията е нещо повече от възстановяване на резултатите от тестовете. Става въпрос за създаване на вълнуващи, иновативни образователни изживявания, които подготвят учениците да процъфтяват в свят, който постоянно ще изисква от тях да усвояват нови умения и да развиват нови компетенции. За много образователни системи това означава да се ориентират към новите технологии и учебни среди, възникнали след пандемичната криза.кан академия български език

В Сингапур образователната система използва капацитета на дигиталното обучение, за да помогне на учениците да станат по-любознателни, самонасочващи се и гъвкави в навигацията в дигиталните пространства. Учениците от гимназията в Сингапур вече прекарват два дни в месеца, учейки онлайн със смесица от цифрови курсове и работа по проекти. Студентите имат достъп до инструменти като видеоклипове, статии и подкасти и се насърчават да си сътрудничат чрез националната платформа Student Learning Space (SLS). Един клас, например, използва SLS, за да поддържа и сравнява регистрационни файлове на изследване на качеството на водата. Друг клас създаде модели, като вентилатори със слънчева енергия, за пестене на енергия в класната стая.образование без раници

Академията Западен Потомак в Александрия, Вирджиния, възприе подобен подход за възприемане на технологиите след пандемията. Тази гимназия за първи път започна да използва технология за виртуална реалност, за да даде възможност за обучение по кариерно и техническо образование по време на COVID. След като присъственото обучение се възобнови, училището установи, че VR технологията им позволява да предоставят възможности на учениците, които иначе не биха били възможни, като работа с чисто ново оборудване на стойност милиони долари или гледане на микроскопични процеси, случващи се в тялото. Училището го намира за толкова ефективно, че продължават да включват VR преживявания в различни области на кариерата.

ОЩЕ ОТ СЪВЕТНИКА НА FORBES
Най-добрите компании за туристическа застраховка
От Ейми Денис Редактор
Най-добрите планове за застраховка при пътуване срещу Covid-19
От Ейми Денис Редактор
Сингапур и West Potomac Academy не са сами в овладяването на иновациите, възникнали по време на пандемията. Образователните системи както у нас, така и в чужбина възприемат новите прозрения в преподаването и ученето, възникнали по време на кризата, и използват тези прозрения, за да създадат учебни преживявания за учениците, които са по-отзивчиви към променящата се природа на техния свят. Това, което отличава тези и други динамични образователни системи, е способността им да гледат напред и да продължат да се адаптират, дори след като първоначалната криза е преминала.

Нова кратка информация изследва как точно изглежда това. Изпълнено с примери както в страната, така и в световен мащаб, резюмето хвърля светлина върху условията, които позволиха на образователните системи да се насочат ефективно към дистанционно обучение. Той също така разглежда как тези системи се справят с възможностите и предизвикателствата, възникнали след пандемията. И накрая, краткото описание разглежда как тези системи, фокусирани върху бъдещето, продължават да се адаптират, за да подготвят учениците да се ориентират и да процъфтяват в едно бързо променящо се и непознаваемо бъдеще.obr.education

От приоритети, вариращи от предоставяне на цялостна подкрепа за благосъстоянието на учениците до преосмисляне какво, кога и как да се оценява обучението на учениците, тези образователни системи не се страхуват да поставят под въпрос конвенционалната мъдрост и да преосмислят възможностите в класните стаи и извън тях.

За някои образователни системи това означава разширяване на учебната програма и включване на по-широк набор от теми, които се чувстват привлекателни за учениците. В Онтарио, започвайки през 2023-24 г., всички студенти ще имат избор от онлайн курсове, целящи да ги подготвят за дигитализиран свят. Това също така ще даде възможност на учениците да научат по теми, до които иначе няма да имат достъп. Първоначалните предложения варират от „Разбиране на канадското право“ до „Световни религии и традиции на вярванията“ до „Предприемачество“ до „Основи на финансовото счетоводство“.khan academy българия

И адаптациите, фокусирани върху бъдещето след пандемията, не се ограничават до технологиите в класната стая. Признавайки значението на психичното здраве за учениците, Естония превърна услугите за психично здраве и онлайн подкрепата в постоянна част от структурата на своите услуги занапред. Първоначално въведени по време на пандемията, се оказва, че тези онлайн инструменти и услуги са от съществено значение за части от страната, които са по-малко достъпни или разполагат с по-малко квалифицирани специалисти.

По-близо до дома, Министерството на образованието на Джорджия разбира, че следпандемията е от полза